miercuri, 17 noiembrie 2010

Victor Socaciu -Tata si caii



Stau la geam în oraşul cel mare
Si aud o căruţă cu cai
Unu-i alb, altu-i negru şi-mi pare
Că ei sunt unui iad altul rai

Dar ţăranul acela ce-i mână
Prin maşini descurcându-se greu
Dumnezeule, parcă e tata!
Căruţaşul e chiar tatăl meu

Refren:
Tropa-trop prin oraş
Schiopătatul galop
Un ţăran şi doi cai,
Tropa-trop  *2

Va lua-o încet către casă
Va mânca printr-un parking ascuns
Si din tropotul somn o să cadă
Si aceasta-i va fi deajuns

Si departe în sat este mama
Lunecând peste treburi grăbind
Un stigmat părintesc mă-mpresoară
Ca un plâns ce-a ajuns tropotind

Refren:  *2

Stau la geam în oraşul cel mare
N-am curajul măcar să cobor
Să-l invit înăuntru pe tata
Mi-e ruşine mai mult decât dor

Si-ntr-o carte poştală târzie
C-o ştampilă de iad şi de rai
Voi afla c-a murit pe şosele
Lunecând sub copite de cai

Refren:  *2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu