sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Madalina Amon - Generatie-n blugi



Refren:
Daca sufletul tau intelege
De la rock pan-la imnuri si rugi
Te salut tineret in adidasi   
Te salut generatie-n  blugi    *2

Exista niste oameni pe care ii iubesc
Au varsta constiintei si-a partenentei mele
Se invartesc in jurul a 20 de ani
Se dau golani si smecheri si vor sa fie stele
Sunt uneori teribili si alte ori vulgari
Parintii spun adesea ca nu mai stiu sa-i creasca
Dar tineti bine minte voi ce-i scarbiti de ei
Ca ei sunt la nevoie armata romaneasca

Exista niste tineri  marcati de folk si rock
Ce au nevoie in tara de  spirit si de toate
Si daca nu am face  cultura pentru ei
Ei si-ar lua-o in taina de  prin strainatate 
Si noi am fost excentrici si  noi am fost huliti
Nici noi n-am mers la baluri sa  randuim tangoul
De ce sa trecem astazi drept  niste incuiati                     
Pe care ii acrestem si  enerveaza  noul.

Exista niste tineri care muncesc cumplit,
Mai hahaiesc aiurea, mai rad dintr-o prostie,
Dar daca ai nevoie de ei, sa crezi in ei,
Acestia-ti sunt ostenii de astazi, Romanie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu