vineri, 26 noiembrie 2010

Alina Manole - Niciodata inger

c

 Eu n-o sa fiu ingerul tau,poate-o noapte
Ma va ispiti o rafala de vant
Sa te caut de undeva de departe
Fara sa-ti spun niciun cuvant

Refren:
N-o sa fiu ingerul tau niciodata
Poate-o secunda o sa-ntarzii candva
La telefon n-o sa sun doar o data
Cat sa aud:"Alo, e cineva?"
N-o sa fiu ingerul tau vreodata
Poate-o secunda o sa-ti apar in vis
Cat sa ma ierti c-am fost demodata
Si c-am uitat tot ce ti-am promis

Poti sa ma strigi totdeauna pe nume
Oricum numele nu mi-l stiai
Ingerii morti de ispita din lume
Si cine-ajunge, hai spune-mi in Rai?

Refren:
N-o sa fiu ingerul tau vreodata
Poate-o secunda o sa-ti apar in vis
Cat sa ma ierti c-am fost demodata
Si c-am uitat tot ce ti-am promis
Eu n-o sa fiu ingerul tau niciodata
Poate-o secund-o sa-ntarzii candva
La telefon n-o sa sun doar o data
Cat sa aud:"Alo, e cineva?"
Cat sa aud:"Alo, e cineva?"
Cat sa aud, cat sa aud: Alo,
E cineva?
E cineva?
E cineva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu