vineri, 19 noiembrie 2010

Plus Noi - Stihirile unui trist



Scurgere duioasă de amurguri vii,
Păduri şi munţi şi ape
Azi îmi par stafii
Îmbrăcate-n haine stacojii
Şi-n zări târzii şi-n nopţi de vis          
Doamne, de ce nu vii?

Refren:
A murit chiar azi o parte din mine,
A pierit ce-a fost frumos şi bine,
O-o-o tragic cerb când te-am rănit n-am crezut
:|C-am să mor odată cu tine...:|  *2

Şi-acum aş vrea să fiu din nou în munţi
Dar tu, pădure, parcă azi îmi cânţi
Prohodul lacrimilor lui fierbinţi
Şi ştiu că nu mai poţi în frunze
Să m-alinţi...

Refren:
A murit chiar azi o parte din mine,
A pierit ce-a fost frumos şi bine,
O-o-o tragic cerb când te-am rănit n-am crezut
:|C-am să mor odată cu tine...:|  *2
:|O-o-o chemarea munţilor :|  *2
O-o-o mă mistuie cu dor......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu