vineri, 26 noiembrie 2010

Emeric Imre -Scrisoare suparata



Cu muzicalul tau auz,
Iubito, m-ai lasat confuz,
Dansand pe ritmul meu de blues
Ca lebada prin cucuruz.

Ti-am dat si whisky cu sifon,
Alune, sandwich cu somon
Si icre cu champignons.
Pe muzica de Elton John

Refren:
Vai, mi-ai facut numai belele,
Fata de crasma cu manele!
Vai, mi-ai facut numai belele,
Fata de crasma cu manele!    *2

Te-am posedat viril sub dus,
Apoi pe patura de plus.
Visez - parc'ar fi  acus
La trupul tau ca un arcus

Cum fremata nepotolit
Si, Doamne, cat te-am mai iubit!...
Mai catre ziua, ostenit,
Pesemne ca am atipit

Iar tu, fetita profitoare,
M-ai usurat din buzunare
De ultimele trei sutare,
De ceas si doua celulare.

Refren:*2

Ca m-ai furat si te-ai uschit
Nu-i lucru nemaiintalnit
Dar, fato, cand m-ai parasit,
Eram si gol si dezvelit,

Iar usa n-ai inchis-o bine
Uite,si zorii langa mine
M-au reclamat cui se cuvine
Si voi plati si-amenda-n fine.

Refren:  *3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu