miercuri, 3 noiembrie 2010

Nu Acum - In gandul meu



 In gandul meu ciresele se coc               
In fiecare asfintit de seara         
In gandul meu e pururi primavara     
Si vara aurie-si face loc.

In gandul meu zapada se aduna,
Cernand a basme si a dulci ispite.
In gandul meu stau razele infipte,
Si narile mi-aduc cristal de spuma.

Refren:        
As vrea sa merg pe strada in delir,   
Orbecaind prin noapte ore-n sir,
In locuri despre care n-am habar     
Cu mana strecurata in buzunar.
Tarziu in anotimp posomorat,     
Sa cada frunze peste pasii mei.
Si sa-mi arunc cravata de la gat,     
Sa-mbratisez copacii pe alei.     
Sa-mbratisez copacii pe alei.

In gandul meu dorm pasari obosite
Si indelung sopteste-ncet izvorul.
In gandul meu beau versuri cu ulciorul
Si firul ierbii uneori ma-nghite.

In gandul meu rostesc taceri profunde,
Si port o lacrima din chin dumnezeiesc
In gandul meu infinitati unesc,
Ascund ce nimeni n-ar putea ascunde.

Refren:   *2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu