marți, 2 noiembrie 2010

Adrian Bezna - Descantec de mine



 S-a lasat un fel de ceata
Peste anii mei din viata
Ma simt arestat de toamna
Toamna vietii ma condamna

Nu mai stiu de care parte
Tineri , dragoste sau moarte
Nu mai stiu de care ata
Sa-mi leg sufletul de ceata

Si ma intreb atuncea , Oare
Ma-ntreb pentru fiecare
Oare cate drumuri sunt
De la noi pana la vant

Si ma rog atunci cu lacrimi
De la nu stiu cate patimi
Ma rog pentru-n pumn de stele
Chiar deasupra vietii mele

S-a lasat un fel de ceata
Peste anii mei din viata
Ma simt arestat de toamna
Toamna vietii ma condamna

Nu mai stiu de care parte
Tineri , dragoste sau moarte
Nu mai stiu de care ata
Sa-mi leg sufletul de ceata

Si ma intreb atuncea , Oare
Ma-ntreb pentru fiecare
Oare cate drumuri sunt
De la noi pana la vant

Si ma rog atunci cu lacrimi
De la nu stiu cate patimi
Ma rog pentru-n pumn de stele
Chiar deasupra vietii mele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu