luni, 6 septembrie 2010

Vampy - Tardive



  Un prieten :D

      Acorduri:
                  Strofa: la Sol / Do re / Fa la / Do Sol la
                  Refren: Do / Sol / re / la / Do Sol / re la
           

1. A fost un joc de copil
Fara rost, un joc inutil
Am sperat sa pot face din vise si flori
Un neant in care sa zbori

Refren: Nici nu stiu ce sa-ti spun
           Mi-este sufletul gol
           As vrea iar sa te-adun
           Peste clipe ce dor
           Am ramas fara glas
           Bun ramas

2. Pacat ca nu ai stiut
Ce curat mi-e cantecul mut
Langa tine-am aflat ce e setea de vis
Si tristetea unui invins

3. Imi sterg o lacrima calda, zambesc
Caci viata ma-ndeamna
Sa nu uit ca mi-e dat si sa pierd uneori
Ca ades e greu chiar sa mori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu