duminică, 12 septembrie 2010

Eugen Avram - Cantec pentru tine



Oamenii spun ca ce-i normal e bine
De-aia ar fi normal sa nu-mi pese de tine
Dar nu pot, imi iesi in cale, ochii mei te vad.
Ce vina am ca esti asa frumoasa
Ce vina am ca treci in drumul meu spre casa
Iar in plus sunt norme care nu-mi dau voie sa te opresc
Si sa-ti vorbesc, sa-ti destainuiesc cit de doresc.

Refren:
Cind vad parul tau, mi-aduc aminte de liceu                    
De prima dragoste curata                
Ce nimeni nu o uita niciodata
Cu parul tau as vrea sa ma joc si eu
Cum face sotul tau, citeodata.
 
A mai trecut un an  inca o primavara
N-am reusit sa-ncalc vreo norma sociala
Te-am vazut astazi, te-am revazut.
Nu te-ai schimbat, arati chiar mai bine
Nu m-am schimbat deloc, doar ceva din mine
Te vrea peste putinta mea, nu ma pot desprinde
De imaginea ta, privirea ta, dorinta mea.

Anii trec, primaveri se duc, e normal, nu-i bine
Nu se stie daca o sa apuc sa vorbesc sa petrec cu tine
Sa-ti vorbesc e greu dar pot sa cint e normal, e bine
Iata purtatorul de cuvint: cintec pentru tine.

Refren:

Niciodata, citeodata, sotul tau,ori eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu