marți, 7 septembrie 2010

Majay Gyozo - Totusi iubirea



Si totusi e stare de veghe
Si totusi murim repetat
Si totusi mai cred in pereche
Si totusi ceva sa-ntamplat
Pretentii nici nu-am de la lume
 Un pat,intuneric si tu
Intram in amor fara nume
Fiorul ca fulger cazut


Refren:
Si totusi exista iubire
Si totusi exista blestem
Dau lumii dau lumii de stire
Iubesc,am curaj si ma tem *2


Motoarele lumii sunt stinse
Retele pe cai au cazut
Un mare pustiu pe cuprins e
Trezestele tu cu-n sarut
 Acum te declari Dumnezee
 Eu insusi ma simt Dumnezeu
Continua lumea femeie
Cu proscrisi pe numele meu


Afara roiesc intunerici
Aici suntem noi luminosi
Se cearta-ntre ele biserici
Facandu-si acelasi repros
 Si tu si iubirea exista
Si moartea exista in ea
Imi place mai mult cand esti trista
Tristetea, de fapt, e a ta


Genunchii mi-i plec pe podele
Cu capul ma sprijin de cer
 Tu esti in puterile mele
Desi inchizitii te cer
Ce spun se aude aiurea
Ma-ntorc la silaba dintai
Praval peste tine padurea
Adio, adica ramai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu