marți, 7 septembrie 2010

Decembre- Nicu Alifantis





     Acorduri:
                    la / re / la / Mi la
           SAU
                     re / La7 / re / La7 re

1.   Te uita cum ninge decembre
La geamuri, iubito, priveste
Mai spune s-aduca jaratec
Si focul s-aud cum trosneste

2. Si mana fotoliul spre soba
La horn sa ascult vijelia
Sau zilele mele - totuna
As vrea sa le-nvat simfonia

3. Mai spune s-aduca si ceaiul
Si vino si tu mai aproape
Citeste-mi ceva de la poluri
Si ninga, zapada ne-ngroape

4. Ce cald e aicea la tine
Si toate din casa-mi sunt sfinte
Te uita cum ninge decembre
Nu rade, citeste-nainte

5. E ziua si ce intuneric
Mai spune s-aduca si lampa
Te uita, zapada-i cat gardul
Si-a prins promoroaca si lampa

6. Eu nu ma mai duc azi acasa
Potop e-napoi si-nainte
Te uita cum ninge decembre
Nu rade, citeste-nainte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu