luni, 6 septembrie 2010

Emeric Imre-Buna varianta rea



                                  Strofa: Do Si / Si La La7 / re Fa / Sol Do (x2)
                                 Refren: la mi / Fa Do / la mi / Fa Sol

 La noapte ne certam definitiv
Ne despartim in mici felii de paine
Si ne uram acum fara motiv
Sa ne-mpacam fara motive maine
Nu-i cauza si nu e nici efect
In toata inclestarea asta mare
Iubirea noastra toata-i un defect
Fereasca Dumnezeu sa se repare

Refren:  Imi vine sa te-njur de Dumnezeu
              Si-apoi sa-l rog pe el sa te salveze
              Esti binelele precum esti raul meu
              Cea mai cumplita dintre ipoteze

 Ma calci pe nervi si ma innebunesti
Ai sa ma faci, fierbinteo si rebelo
Cu-aceste negre maini imparatesti
Sa-ti nimeresc gatlejul ca Othello
Tu, am impresia, nici nu observi
Cu ce iubire te pastrez in mine
Pe inima te port, te duc pe nervi
M-ai prefacut in cioburi si ruine

 La tot ce-i hotarat definitiv
Nu am nici azi nimica impotriva
Dar eu ma tem sa nu gasim motiv
Pentru o despartire relativa
Promite-mi ca pe celalalt taram
Ne vom vedea cu niste ochi de gheata
Atata timp cat nu ne hotaram
La scurta despartire de-o viata

 La noapte ne certam definitiv
Ne despartim in mici felii de paine
Si ne uram acum fara motiv
Sa ne-mpacam fara motive maine
Nu-i cauza si nu e nici efect
In toata inclestarea asta mare
Iubirea noastra toata-i un defect
Fereasca Dumnezeu sa se repare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu