marți, 7 septembrie 2010

Octavian Bud - Niciodata



Acorduri:
Strofa: la re / Sol Do Mi7 / la re / Mi7 Mi la
Refren: re Sol7 Do la / Mi7 Mi la

1. Un cantec nu-i nimic in lumea asta
Mai bine sa-l zdrobresti si-apoi sa taci
Cand el nici cu iluzie nu umple
 Buze sigilate Ghiozdanele copiilor saraci  Buze sigilate 2
Destul cu-atatea gasti aristocrate
Ce cauta si-n cantece castig
Un cantec nu-i nimic daca nu face
 Buze sigilate Mai cald in casele-n care e frig  Buze sigilate 2

Refren: Buze sigilate Niciodata, niciodata
           Sa nu uitam de cei mai tristi ca noi  Buze sigilate 2

2. Dezmostenitii-si cauta o cale
Nenorocitii trec cu pasii grei
Nu ne putem inchide-n cabinete
 Buze sigilate Facand usor abstractie de ei Buze sigilate  2
Mizeria exista pana-n oase
Popoare mor si indivizi decad
Nu-i cantec pe pamant sa nu miroasa
 Buze sigilate A foc, a nadusala si a iad  Buze sigilate  2

3. Si daca toate cantecele noastre
Nimic nu sunt si chiar nimic nu pot
Noi pentru cei saraci si fara sanse
 Buze sigilate Suntem mereu datori sa facem tot  Buze sigilate 2
Macar atat din toate sa ramana
Din tot ce-am patimit la focul mic
Un vers, o spovedanie, un cantec
 Buze sigilate De partea celor care n-au nimic  Buze sigilate 2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu