luni, 31 octombrie 2011

Focul Viu - Aduceri aminte



Bunicu-mi spunea că pe raze
Putem să urcăm pân’ la cer
Tu mori într-o mască de gaze
Eu mor într-un vechi submarin
Şi cât ne rugam să mai ningă
De sănii făceam mereu rost
//Tu mori sub beton de-adăpost
Eu mor într-o strâmbă carlingă//  *2

Refren: În numele cui ne urâm
        În numele cui ne-omorâm
        Eu vreau pace, tu vrei pace
        El vrea pace, ea vrea pace
        Noi vrem pace, voi vreţi pace
        Însă pacea nu se face
        Nu se face cu război
        Ci cu oamenii din noi

Ţin minte, aveam şi-o bunică
Ziua torcea în pridvor
Tu tremuri pe-o mină de frică
Eu tremur şi vreau să te-omor
Iubeai nebuneşte o fată
Ceva mă rugai să-i compun
//Tu mori într-un lagăr nebun
Eu mor pe o sârmă ghimpată//  *2

Ţin minte plecarea din zori
În urmă lăsasem cătunul
Tu tragi dinspre mare cu tunul
Eu trag nuclear dintre nori
Acum c-am visat rând pe rând
Destul cu aduceri aminte
//Tu eşti o cenuşă fierbinte
Eu sunt o cenuşă zburând //  *2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu