luni, 10 octombrie 2011

Ecoul - Din copilarie



Să trosnească lemne-n foc
Şi să vină multă noapte
În pridvor de busuioc
Cu miros de mere coapte
Şi să ningă, nins enorm
Pân' la streaşină şi peste
Şi pe-un scaun să adorm, adorm
Ca de-un drog şi de-o poveste

Cu ziarul pe genunchi
Şi cu pleoapele căzute
Să-mi răsară moartea-n trunchi
Şi pe ochi să mă sărute
Cei bătrâni să fie vii
Pacea lumii fie gata
Eu, copil între copii,copii
Şi pe-afară tânăr tata

Şi bunica să mă ia
Să mă ducă-ncet spre pernă
Şi să simt venind din ea
Toată liniştea eternă
Să trosnească lemne-n foc
Sub un biet ibric cu lapte
Să miroasă-a busuioc
Să miroase,sa miroase-a mere coapte

Şi să ningă, nins enorm
Pân' la streaşină şi peste
Şi pe-un scaun să adorm, adorm
Ca de-un drog şi de-o poveste,
Poveste,poveste,poveste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu