luni, 10 octombrie 2011

Claudia Ciobanu - Culoare

c

Muzică şi versuri: Claudia Ciobanu

Colorează-mi noapte,
Steaua ce mă priveşte, înaltă,
Şi lasă-mi dimineaţa să vină
Prin cercuri cereşti de lumină.

Mă mângâie cu fire de dor,
Iarbă, ce creşti sub tălpile-mi goale,
Când buzele-mi îmi cântă şi ochii râd
Cuvinte scăldate-n petale.

Refren: Te-aş fi iubit, m-ai fi iubit,
           Căci doar eu îţi ştiu a gândului taină
            Şi doar umbra noastră
            E diafană.
            M-ai fi iubit, te-aş fi iubit,
            Căci doar tu trimiţi o săgeată
           Spre aripa nopţii şi-o prefaci
            În zi colorată…

Îneacă-mă mare în valuri cu spumă
Ce-mi clatină tâmpla cu apa-ţi sărată.
Când cerul îşi pierde voalul de lună,
Poartă-mă, tu, peste lumea întreagă

Şi poate-aşa ai să-nţelegi de ce cânt
Şi noapte, şi lună, şi mare albastră
Şi visul de copil cu poveşti
Iubirea şi firul de iarbă, şi umbră şi ceaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu