joi, 28 octombrie 2010

Ducu Bertzi - Dans



Toamna-mi 'neacă sufletul in fum
Toamna-mi toarnă-n suflet roiuri de frunzare
Dansul trist al toamnei îl dansăm acum
Tragică beţie, moale legănare

Ochii mei au cearcani, ochii tăi îmi spun
Câta deznădejde paşii nostri mână
Ca un vânt ce zmulge frunza din păduri
Ca un vânt ce-nvârte uşa din ţâţână

Mâine dimineaţă o să fim străini
Vei privi tacută mâine dimineaţă (vei privi)
Cum prin descărnate tufe în grădini
Se rotesc fuioare veştede de ceaţă

Si vei sta tăcută cum am stat şi eu
Când ne-am plans iubirea destrămata-n toamnă
Vei privi cum cornul vântului mereu
Nourii pe ceruri către zări îndeamnă

Mâine dimineaţă o să fim străini
Vei privi tăcută mîine dimineaţă (vei privi)
Cum prin descărnate tufe în grădini
Se rotesc fuioare veştede de ceaţă

Pe când eu voi trece sub castani roşcaţi
Cu-mpietrite buze palid pe cărare
Or să mi se stingă paşii cadenţati
În nisip scrâşnită, laşă remuşcare

Mâine dimineaţă o să fim străini
Vei privi tăcută mîine dimineaţă (vei privi)
Cum prin descărnate tufe în grădini
Se rotesc fuioare veştede de ceaţă  *2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu