joi, 28 octombrie 2010

Adrian Ivanitchi - Arsura



Trupul meu intreg
E o lumanare
Dar eu sunt flacara intr-un cer straveziu
Ca pasarile mort voi cantari mai greu decat viu
Ca pasarile mort voi cantari mai greu decat viu.

Ochiul arzand
Se hraneste din ceara
Si face un strop de roua fierbinte
Odata am stiut sa zbor, odata
Dovada n-am dar imi aduc aminte
Odata am stiut sa zbor, odata
Dovada n-am dar imi aduc aminte.

Trupul meu intreg
E o lumanare
Dupa ce se va fi scurs toata in tarana
Si flacara se ve topi-n albastru
Veti mai simti o arsura pe mana
Si flacara se ve topi-n albastru
Veti mai simti o arsura pe mana.

Ochiul arzand
Se hraneste din ceara
Si face un strop de roua fierbinte
Odata am stiut sa zbor, odata
Dovada n-am dar imi aduc aminte
Odata am stiut sa zbor, odata
Dovada n-am dar imi aduc aminte
Dovada n-am dar imi aduc aminte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu