duminică, 24 octombrie 2010

Canadiana -PASAREA COLIBRI



Am zarit-o intr-o seara
Ma plimbam linistit   
Nu-mi venea sa cred deloc
Am ramas aiurit.       
Un parfum din tari franceze
Se tinea dupa ea    
M-am gandit sa-i cer un numar
Altfel nu se mai putea.

Refren:
Alo,alo,alo,aloooo,
Alo,alo,alo,alo

Fata asta mi-a intors
Metafizicul pe dos.
Eu credeam ca frumusetea
Nu mai circula pe jos.
S-a pierdut ca o naluca
A pierit uite asa
Fara adresa, fara numar
N-am s-o pot revedea.

Nici rasaritul nu-mi mai spune ceva,
Nici dupa-amiaza nu mai e cum era.
Pe strada am vedenii, o vad pe ea,
O sa-mi pierd mintile si tra la la la..
Ar fi mai buna acum o sticla de vin,
Ar fi mai bine sa incerc sa-mi revin.
La urma-urmei eu cu ce-s vinovat
Ea e o naluca, eu sunt adevarat.

Intr-o noapte am visat-o
Era-n rochie sifon
Mi-a zambit si mi-a intins
Numarul de telefon.
Dimineata am gasit
Langa pat un biletel
Cu prefix de la Canada
Si trei vorbe:"Plec la el".

Nici rasaritul nu-mi mai spune ceva,
Nici dupa-amiaza nu mai e cum era.
Pe strada am vedenii, o vad pe ea,
O sa-mi pierd mintile si tra la la la..
Ar fi mai buna acum o sticla de vin,
Ar fi mai bine sa incerc sa-mi revin.
La urma-urmei eu cu ce-s vinovat
Ea e o naluca, eu sunt adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu