marți, 24 iulie 2012

Nicu Alifantis - Nu te deranja

c


Am zărit lumină pe pământ              
Si m-am născut si eu            
Să văd ce mai faceţi

Multumesc, nu-mi răspundeţi
N-am timp de răspunsuri
Abia dacă-am timp să pun intrebari
                            
Dar îmi place-aici, e cald, e frumos,                         
Si-atâta lumină-ncât creşte iarba                             
Dar îmi place-aici, e cald, e frumos,                          
Si-atâta lumină-ncât creşte iarba

Am zărit lumină pe pământ
Si m-am născut şi eu
Să văd ce mai faceţi

Mulţumesc, nu-mi răspundeţi
N-am timp de răspunsuri
Abia dacă-am timp să pun întrebări

Dar îmi place-aici, e cald, e frumos,
Si-atâta lumină-ncât creşte iarba
Dar îmi place-aici, e cald, e frumos,
Si-atâta lumină-ncât creşte iarba

 Iar fata ceea, fata ceea iată                     
Se uită la mine cu sufletul                             
Nu dragă, nu te deranja să mă iubeşti,
Nu dragă, nu te deranja să mă iubeşti,

O cafea neagră voi servi totuşi
O cafea neagră voi servi din mâna ta,
Îmi place că tu stii s-o faci amară
O cafea neagră voi servi din mâna ta,

// Dar îmi place-aici, e cald, e frumos,
Si-atâta lumină-ncât creşte iarba
Dar îmi place-aici, e cald, e frumos,
Si-atâta lumină-ncât creşte iarba //  * 4

Un comentariu:

  1. și mie îmi place Alifantis


    ...uneori și MEDIAȘUL...; el,ORAȘUL, pe mine, deloc
    :)

    o zi bună
    mai trec pe aici

    RăspundețiȘtergere