marți, 14 februarie 2012

Mircea Baniciu - Drum inapoi




Tanar si senin in zori
Am plecat pe-un drum de flori
Sa-i dau lumii asteia de rost
Drumuri multe-n jos si-n sus
Prea departe-n zari m-au dus
De copilul care-am fost

Refren: Am imbratisat atatea ploi
            Si-am iubit tot cerul stea cu stea
            Azi voi bate drumul inapoi
            Cu speranta a mea...

           // Drumul inapoi unde-am vazut
              Cel dintai soare
              Si unde-n zori piatra grea
              Are suflet de floare... // *2

Dintr-un cer pe buzunar
Il astept sa rasara iar
Pe copilul care-am fost candva
Sa-mi dea cheia sa descui
Poarta visului cel dintai
Focul viu din inima mea

Refren:

Tanar si senin in zori
Am plecat pe-un drum de flori
Sa-i dau lumii asteia de rost

//Drumul inapoi unde-am vazut
Cel dintai soare
Si unde-n zori pïatra grea
Are suflet de floare... // *4



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu