miercuri, 8 decembrie 2010

Raluca Bârsan - Romanta inimii



 Inimă, ciutură spartă
Cui mai duci apă la poartă
Dacă nimeni nu mai trece
Să-ţi soarbă din apa rece
Dacă nimeni nu mai trece
Să-ţi soarbă din apa rece
Apă bună de descântec
De la ochi până la pântec

Dă-mi ce mi-ai păstrat doar mie
Dă-mi un strop de apă vie

Inimă, ciutură goală
Cine te spoi cu smoală
Şi te-ascunse în ogradă
Nimeni să nu te mai vadă
Şi te-ascunse în ogradă
Nimeni să nu te mai vadă
Ca să-ţi mai cerşească apă
Cand de sete gura-i crapă

Dă-mi ce mi-ai păstrat doar mie
Dă-mi un strop de apă vie

Inimă, ciutura mea
Dă-mi sa beau, dar altceva
C-apa rece ţi-au golit-o
Toţi cei care ţi-au sorbit-o
C-apa rece ţi-au golit-o
Toţi cei care ţi-au sorbit-o

Dă-mi ce mi-ai păstrat doar mie
Dă-mi un strop de apă vie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu